סיכום מפגש עסקים ישראל טורקיה

כנס המפגש בין עסקים ויצרנים מטורקיה לבין עסקים ויצרנים מישראל שהתקיים ב6.3.22 במלון דויד אינטר קונטיננטל בתל אביב קצר הצלחה יפה מאוד. עשרות נציגים של יצרנים טורקים מתחומים שונים הגיעו לכנס, והם נפגשו עם יבואנים ומשווקים מישראל.

כנס המפגש בין עסקים ויצרנים מטורקיה לבין עסקים ויצרנים מישראל שהתקיים ב6.3.22 במלון דויד אינטר קונטיננטל בתל אביב קצר הצלחה יפה מאוד.
עשרות נציגים של יצרנים טורקים מתחומים שונים הגיעו לכנס, והם נפגשו עם יבואנים ומשווקים מישראל.
לכנס הגיעו כ800 איש. והוא כלל מפגש הקדמה באולם הכנסים הגדול של המלון ובו הוצגו יחסי המסחר הפוריים והענפים בין ישראל לטורקיה. אפיונים שונים של מערכי השוק ליבוא ,סחר חליפין ושיווק מוצרים בין ישראל לטורקיה.

לתמונות לחץ כאן:


עם סיום מפגש ההקדמה התקיימו מפגשי B2B, בין יצרנים ויצואנים טורקיים לבין עסקים ישראלים בתחומי שיווק שונים.
המפגשים היו חמים וידידותיים ויצרו ערך מוסף לצדדים.
בכנס הוגשה גם ארוחת צהריים נדיבה מטעם המארגנים.


חברת בראן מאיסטנבול עוסקת בייצור מוצרי ניקוי וטואלטיקה.
אוזולק בראן הוא מנכ"ל החברה:"אנחנו עסק משפחתי הקיים 40 שנה. שוכן סמוך לאיסטנבול ונחשבים בין היצרנים הגדולים והמובילים בטורקיה עם מפעל רחב ידיים המשתרע על שטח של11000 מ"ר.בתחומים אלו של מוצרי ניקוי וטואלטיקה . אנחנו נמצאים בקשרים רחבים וטובים עם השוק הישראלי, כולל רשתות מזון ושיווק מובילות . היתרונות שלנו כוללים עלות סבירה מאוד של כלל המוצרים. יכולת שיווק רחבת היקף ויעילים. ייצור ושיווק תחת קורת גג אחת. מטרת ההגעה שלנו לכאן הייתה למצוא לקוחות פוטנצייאלים חדשים ולהרחיב את מעגל הקשרים המסחריים עם השוק הישראלי, שהוא מגוון ומעניין בהחלט."


חברת     אי. איי. בי, נמצאת באנטליה ועוסקת בשיווק רחב היקף וגדול בתחומי הריהוט, הנייר והקרטון וכן מוצרי מזון שונים, כולל ירקות ופירות.
צו'אייט דוגן, נציגה הבכיר של החברה, היה בכנס:"אנחנו נמצאים בקשרי מסחר ענפים עם השוק הישראלי. אבל לנוכח שינויים כלכליים משמעותיים שחלו בעולם בעקבות הקורונה אנחנו מעוניינים להרחיב את המעגל הזה. המרחק הגיאוגרפי בין שתי המדינות מהווה בהחלט יתרון משמעותי לכך ולאור הנתונים ושורת המפגשים שקיימנו כאן עם נציגים ישראלים אני צופה הרחבה משמעותית של שיתופי פעולה הדדיים בינו לבינם בתחומים שלנו."


קבוצת צור טיבלסי, שוכנת בטבילסי ,בגיאורגיה,  מעוניינת להרחיב את הקשרים לשוק הישראלי דרך חברה טורקית בשם לורה פראש, השוכנת באנטליה ומתמחה בשיווק ירקות, פירות ומוצרי עיבוד בענפים אלו. כאשר לדבריהם בתחום הפירות יש להם 30 סוגי פירות שונים לאפשריות שיווקם בארץ ובגיאורגיה כאחת.
ראמיזיאן קסקיר, הנציג הרשמי שהגיע לכנס:" מדובר בשוק שהוא פתוח, סקרן, גמיש ומכיל. מהבחינה הזאת יש לנו עניין ופוטנציאל גדול להגיע ככל שניתן למירב הגורמים לשיווק המוצרים שלנו, כולל משווקים פרטיים לחנויות ורשתות קטנות וכמובן גם לרשתות שיווק ומזון גדולות."
חברה נוספת,קוקלי, היא  עם פעילות רחבת היקף בתחום המרכבים לאוטובוסים, משווקת לשוק הישראלי מרכבים לאוטובסים מכל הסוגים: תיירות. הסעות אוטובוסים ציבוריים.
לדבריהם,  השוק הישראלי נפתח אליהם בשנת 2012 ומאז הם בקשרים חמים וענפים, עם חברות האוטובסים הגדולות וגם עם חברות תיור והסעות שונות מכל רחבי ישראל.
המרכבים שלהם, במפעל השוכן סמוך לאיסטנבול, משווקים כיום ל44 מדינות מכל רחבי העולם.
ויש להם 21 מוצרים שונים ופתרונות שונים בתחום.
המרכבים מבוססים על תכנון הנדסי מיפן ועל טכנולוגיות אירופאיות מתקדמות מגרמניה ואיטליה.


דניז קוטאלו הוא יוזם הכנס , מנהל ועובד בחברת סדו:"הכנס הזה במתכונת המפגשים שלו מתקיים זו הפעם השישית, והוא הראשון כמובן שמתקיים לאחר הקורונה. אנחנו פועלים בשיתוף פעולה עם חברה ישראלית המתמחה בתחום. היתרונות מבחינתנו הם יצירת אינטרקציות און ליין בין יצרנים טורקיים למשווקים ישראלים, בעיקר. בד בבד עם חשיפה מגוונת ורחבה בין כולם. לשם כך יצרנו מפגשי שולחן עגול בין יצרנים מובילים למשווקים מובילים בתחומים כמו בניה, הנדסת בניה, מזון ומוצריו, טקסטיל ואופנה, רכבים ומוצרי טבע.
שיתוף הפעולה, הכלכלי, הפורה בין ישראל לטורקיה יכול בהחלט להתחרות עם עוצמת המסחר הסינית, בפרט כאשר יש קרבה גיאוגרפית, וים תיכונית ביננו. בעקבות הצלחת הכנס שאליו הגיעו באופן מיוחד וחסר תקדים מאות אנשים, אני מאמין וחוזה  שזה יתרחב ביתר שאת ובצורה משמעותית ביותר לטובת שני הצדדים!!"


אייל פרץ, מנכ"ל קובלט סחר בע"מ שהייתה שותפה לארגון הכנס ומתמחה גם במיתוג ואיתור יצרנים טורקיים בארץ. בכל התחומים.  איתור ומציאת תחומי שיווק ליצואנים ישראלים בטורקיה."

"הכנס היווה הצלחה כבירה שבאה לידי ביטוי ב28 חברות שונות שהגיעו מטורקיה( יצרנים, יצואנים, משווקים)כך גם מאות חברות ישראליות שהגיעו כ500 מתחומים שונים. המזון, הבניה, ההובלה כללית.כימיקלים, אוטומטיבים( רכב) רהיטים וטקסטיל.

הפוטניציאל  המסחרי והעסקי זרם  במאות הפגישות בין הטורקים לישראלים ולהערכתי ייצאו מזה קשרים ארוכי טווח
אנחנו בעצמנו נפגשנו עם חברות ולהערכתי זה יביא בהחלט לתוצאות חיוביות מאוד.
ברור שנקודת המפגש הזאת השיקה היטב לתועלת כולם והראיה היא בהחלט במספר המציגים והמבקרים בכנס על תחומי הייצור והשיווק השונים שלהם."

קרטונים למעבר דירה

מדיח כלים תעשייתי

אינדקס מדיה - פתרונות שיווק מתקדמים לעסק שלך

לקוחות נוספים >>

לקוחות נבחרים

להלן קישורים למספר לקוחות נבחרים שלנו:
אולמות בבאר שבע
פולדרים ממותגים |
הסעות במרכז | 
המדייק

לקוחות נוספים >>
בוא נתחיל >>

קידום ממומן בגוגל

רוצה להיות ראשון בגוגל כאן ועכשיו?
קידום ממומן בגוגל הוא הדבר בשבילך.
אתה תקבע את המילים והתקציב ואנו נדאג
למקום הראשון בתוצאות גוגל. בהתחייבות

בוא נתחיל >>
תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>

קידום אורגני בגוגל

צוות המומחים שלנו רק מחכה להצעיד
את העסק שלך צעד קדימה ולהביא
אותך להיות בדף הראשון בגוגל בביטויים
הרלוונטים. ראשון בגוגל = לקוחות חדשים

תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>
מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>

בניית אתרים וחנויות

בניית אתרים רספונסיבים מותאמים
לכל סוגי המסכים, לטלפון ולגוגל,
כולל דומיין, מערכת ניהול אתרים
ועיצוב מרהיב ואישי לכל אתר

מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>