מאסטרקארד פיתחה מחשבון המודד את עקבות הפחמן של צרכנים על סמך רכישותיהם. המידע המתקבל יגביר את המודעות לסביבה כחלק מהלבטים לקראת כל קניה
לקראת יום כדור הארץ מאסטרקארד מפרסמת תוצאות מחקר בנושא קיימות אשר נערך לבקשתה, והוא חושף כי כפועל יוצא ממגיפת הקורונה ישנה עלייה ניכרת בעניין שמוצאים הצרכנים בנושא איכות הסביבה. כ- 48% מהמשיבים רואים כעת חשיבות רבה יותר בהפחתת טביעת הרגל הפחמנית שלהם מאשר ראו טרום המגיפה.
למעשה, יותר ממחצית מהמשיבים (52%) נעשו מודעים יותר מאי פעם לאופן שבו פעולותיהם יכולות להשפיע על הסביבה, כאשר בפילוח בין-דורי דור ה- Z ודור המילניום מובילים עם 58%.
83% מהנשאלים נכונים לנקוט בפעולות אישיות בכדי לקחת חלק במאבק בנושאי סביבה וקיימות, בעוד 7% בלבד הצהירו כי הם כבר פעילים בעניין. 63% מהנשאלים ציינו כי הם רואים בשינוי האקלים מקרה חירום.
ככל שהצרכנים הופכים מודעים יותר לאיכות הסביבה, כ-58% מאמינים כי חברות עסקיות צריכות להתנהג בדרכים ברות קיימא וידידותיות יותר לסביבה בעקבות פרוץ המגיפה, כאשר במקרה הזה ובפילוח בין-דורי, דור ה- Z והמילניאלז מובילים את השינוי הזה עם 62%.
3 הנושאים הראשונים שהמשיבים רוצים שחברות ומותגים יתמקדו בהם, בנוסף להתמודדות עם מגיפת הקורונה, הם הפחתת פסולת (39%), התמודדות עם נושא זיהום הפלסטיק באריזות ובמוצרים (38%) והפחתת זיהום האוויר והמים (35%).
תוצאות המחקר מאותתות על מגמה הולכת וגוברת של צריכה עם מודעות לסביבה בקרב אנשים שרוצים להפוך את הרכישות שלהם לפעולה משמעותית עבור כדור הארץ.
כחלק מפלטפורמת הקיימות הכוללת של מאסטרקארד, החברה הקימה את ה- Priceless Planet Coalition בשנת 2020. מדובר במחויבות ארוכת טווח של החברה לתמוך בכדור הארץ במטרה לנטוע 100 מיליון עצים לפני תום שנת 2025.
בכדי לתת מענה הולם לזמנים המשתנים, פיתחה מאסטרקארד את "מחשבון הפחמן" בשיתוף עם חברת הסטארט-אפ Doconomy אותו תשיק השנה. לקוחות בעלי מודעות סביבתית יקבלו מידע מהימן על השפעת רכישתם. על מנת שהנתונים יהיו קלים להבנה, המחשבון משתף מידע על מספר העצים הנדרשים לספיגת אותה כמות של פחמן דו-חמצני שמשתחרר בעקבות הרכישה
עומר אונגר, מנכ"ל מאסטרקארד ישראל מציין כי "עסקים צריכים להכיר בתפקידם לסייע לכדור הארץ לשגשג. לא רק בגלל שזו נקודת חשובה לצרכנים, אלא כי זה הדבר הנכון לעשות. אנחנו ממשיכים לבחון דרכים חדשות וחדשניות בהן אנו יכולים לתרום תרומות משמעותיות כחברה. השקת המחשבון היא שלב נוסף בפעולתה של החברה להפחית את טביעת הרגל הפחמנית של החברה ולקוחותיה. הדבר תומך וממשיך את התחייבויות רבות של החברה לטובת כדור הארץ בין היתר להשיג אפס פליטה נטו עד שנת 2050, להפוך כל בניין משרדים של החברה לירוק, להנפיק 600 מיליון דולר באג"ח קיימות ועוד. מאסטרקארד מחפשת שותפים ברחבי העולם ובישראל בכדי לשתף רעיונות חדשים וליצור פתרונות שיכולים לעודד צרכנים ובתי עסק לחולל שינוי אמיתי".
להלן קישורים למספר לקוחות נבחרים שלנו:
אולמות בבאר שבע |
פולדרים ממותגים |
הסעות במרכז | המדייק
רוצה להיות ראשון בגוגל כאן ועכשיו?
קידום ממומן בגוגל הוא הדבר בשבילך.
אתה תקבע את המילים והתקציב ואנו נדאג
למקום הראשון בתוצאות גוגל. בהתחייבות
צוות המומחים שלנו רק מחכה להצעיד
את העסק שלך צעד קדימה ולהביא
אותך להיות בדף הראשון בגוגל בביטויים
הרלוונטים. ראשון בגוגל = לקוחות חדשים
בניית אתרים רספונסיבים מותאמים
לכל סוגי המסכים, לטלפון ולגוגל,
כולל דומיין, מערכת ניהול אתרים
ועיצוב מרהיב ואישי לכל אתר