הכירו את האתר לקניה ולמכירה של עסקים, מונופולי, אשר 80% מהעסקים המוצעים בו למכירה הם עסקים מענף המזון. ייחודו של האתר הוא המיקוד במכירה ובקניה של עסקים ובקישור בין יזמים לבין עסקים או נכסים מסחריים ולהפך. האתר מציע פלטפורמה אידאלית לפרסום עסק בכל אחד מענפי התעשיה, ובענף המזון בפרט.
הדור הבא של קניה ושל מכירת עסקים
מאחורי היזמה עומדת המגמה המובילה את ענף העסקים בישראל: יותר ויותר יזמים נוהרים אל עבר הנישה של קניית עסקים פעילים. ההזדמנות לרכישה של עסק קיים או פעיל טומנת בתוכה רווחים גבוהים וחיסכון בזמן, במשאבים, במציאת ספקים, בארגון ובניהול. היקף העסקים המוצעים למכירה הוא רחב מאוד, בעיקר בענף המזון. זאת משום שלא מעט יזמים הבינו, כי הפעלת עסק בענף תהיה לא פשוטה עבורם ולכן הם נאלצים למכור את העסק שהקימו, גם אם מדובר בעסק רווחי לעתים. האתר הוקם על מנת למלא את החלל, שיוצר החסך הקיים בקרב בעלי העסקים, לאיתור רוכש פוטנציאלי ולהפך.
80% מהעסקים המוצעים למכירה באתר הם כאמור עסקים מענף המזון. היזמים מספרים, כי מדובר בענף בעל היקף רווחים גבוה. אך עם זאת הענף דורש השקעה של עבודה רבה, זמן ומשאבים. לדוגמא, מסעדה שהכנסותיה עומדות על 300 אלף שקל בחודש, מעסיקה כעשרה עובדים. כך שארגון העסק ותפעולו מחייבים הן ידע מוקדם והן כושרי ארגון וניהול ברמה גבוהה. זו הסיבה לכך, שלא מעט בעלי עסקים בענף המזון בוחרים להעמיד את העסק שלהם למכירה.
בהמשך למגמה האמורה, תפקיד האתר הוא לאתר עסקים למכירה או לחילופין קונים פוטנציאליים. אופן השימוש באתר החיפוש של עסק נעזר בפלטפורמה חדשנית שנועדה לתת לקונה מידע סביבתי מלא על העסק. פרסום מודעה מתבצע בשני שלבים: הרשמה ופרסום.
מאילו יתרונות יהנו בעלי עסקים המפרסמים באתר?
"הפלטפורמה נועדה בעיקר לקהל פרטי או עסקי. בשלב ההשקה יהנו בעלי עסקים מפרסום חינם, עד להודעה חדשה. כמו כן, יהנו בעלי עסקים בענף המזון מלוח ממוקד לפרסום העסק. באתר יפורסמו מגוון עסקים למכירה. העסקים יזכו לפרסום ולקידום ממומן, במטרה לאתר קונים פוטנציאליים לעסק. עם זאת, אופן ההתקשרות מול המוכר יהיה פרטי וללא אמצעי תיווך. כאמור, האתר הוקם, כדי לתת מענה על הצורך של בעלי העסקים לאיתור רוכש פוטנציאלי ולהפך. כך שהרווח האמיתי הוא כולו של היזמים".
שלב ראשון: מקצה שיפורים והתאמות ללקוח
בשלב הראשון, עם הקמת האתר, מתמקדים היזמים במהלך מקצה שיפורים. מטרת המהלך להעמיד בראש סדר העדיפויות שינויים ושיפורים ברמת התפעול, קלות השימוש, חוויית המשתמש וכולי.
איזו אסטרטגיה גיבשה החברה כדי לקדם את האתר?
"זהו תחום נישה. אין ספק שהמחפשים 'עסק פעיל למכירה' או 'קניית עסק' יפרסמו מודעה באתר. זאת גם לנוכח העובדה שהאתר פונה לקהל יזמים ומשקיעים מקצועי, היודע לזהות את הפוטנציאל הבלתי ממומש הטמון בכל עסק".
ספרו על היעדים לשנת הפעילות הראשונה.
"בין היעדים הראשוניים והמרכזיים גם כניסה לתודעה של בעלי עסקים. בהמשך לכך צפוי 'באז' תקשורתי משמעותי בכל אמצעי הפרסום: במדיה חברתית, בעיתונות, בפורטלים ובאתרים המדברים עסקים".
להלן קישורים למספר לקוחות נבחרים שלנו:
אולמות בבאר שבע |
פולדרים ממותגים |
הסעות במרכז | המדייק
רוצה להיות ראשון בגוגל כאן ועכשיו?
קידום ממומן בגוגל הוא הדבר בשבילך.
אתה תקבע את המילים והתקציב ואנו נדאג
למקום הראשון בתוצאות גוגל. בהתחייבות
צוות המומחים שלנו רק מחכה להצעיד
את העסק שלך צעד קדימה ולהביא
אותך להיות בדף הראשון בגוגל בביטויים
הרלוונטים. ראשון בגוגל = לקוחות חדשים
בניית אתרים רספונסיבים מותאמים
לכל סוגי המסכים, לטלפון ולגוגל,
כולל דומיין, מערכת ניהול אתרים
ועיצוב מרהיב ואישי לכל אתר