חדשות השבוע בעסקים בהשקות חדשות ובכנס מסחרי בחיפה.
חברת אפסון גברה על כל יריביה באזור EMEA (אירופה, מזה״ת ואפריקה) והפכה ליצרנית המובילה בשוק המקרנים המקצועיים, כך קובע סקר שוק שפירסמה חברת האנליסטים Futuresource. החברה היפנית הייתה עד היום מובילת השוק העולמי במספר המקרנים שמכרה (35 אחוז) וכעת מאשר הניתוח החדש כי היא גם מובילת השוק בשווי המכירות - עם 31 אחוז מהיקף השוק כולו – כשהיא מובילה בהפרש של 6.4 אחוז על פני היריבה הקרובה ביותר ברשימה. תחום המשתמשים במקרנים המקצועיים נע משימוש באולמות אירועים, אקדמיה ועד לשימוש במוזיאונים ובפרוייקטי Video Mapping ושילוט.
לדברי ניל ק׳ולהון (Neil Colquhoun), סגן נשיא בכיר ב-Epson CISMEA, המחקר מגלה כי Epson היא החברה היצרנית היחידה שגדלה בעקביות בנתח השוק שלה השנה. רק לפני 7 שנים נכנסנו לתחום המקרנים עם אפס אחיזה בו וכיום אנו מנצחים את כוחם ובפער מרשים״. ק׳ולהון תולה את ההצלחה בהובלה הטכנולוגית עם טכנולוגיות דוגמת 3LCD ופתרונות חדשניים אחרים. ״אנו משקיעים כ-1.2 מיליון דולר ביום בפיתוח חדשנות וטכנולוגיה. חלק נוסף בהצלחה הוא ההקשבה למשתמשים שלנו. כך לדוגמה הגיע ביקוש מהשטח לקו מצומצם יותר של עדשות 4K וכך עשינו כשהקיץ יש בקו המוצרים מקרנים עם 5500 לומן ועד 20 אלף לומן, כולם עם עדשות ברזולוציה של 4K״.
חברת LG ו- NAVER, שהיא ספקית מנוע החיפוש הגדול בדרום קוריאה, פיתחו דפדפן חדש בשם Whale (לווייתן), המותאם לעבודה על גבי הסמארטפונים בעלי המסך הכפול של LG, תוך הצבת רמה חדשה של יכולות עבודה בריבוי משימות.
Whale מבוסס על דפדפן כרום של גוגל, ותומך במה שמכנים ב- NAVER "כל-משימתיות", omnitasking: היכולת לבצע בו-זמנית מספר משימות על גבי מסך בודד. Whale תומך בעבודה במצב מסך מפוצל, תוך גלישה במקביל בשני אתרים בתוך אותה כרטיסיה בודדת. יחד עם המסך הכפול של LG Dual Screen, פותח Whale מימד חדש של יכולות מעבר בין מסכי גלישה שונים במהירות וללא מאמץ. משתמשים הנהנים לבצע קניות מקוונות, למשל, יוכלו לבחור מתוך התפריטים בקטגוריה הראשית באתר בו הם גולשים – ולקרוא במקביל את תיאור המוצרים על גבי המסך האחר. בדומה לכך, יכולים משתמשים דו-לשוניים לחפש ולקרוא חדשות בשתי שפות שונות בו-זמנית.
חברת המידע BDO בשיתוף החברה הכלכלית לחיפה שמחים להזמינכם לקחת חלק בכנס העסקים השנתי של BDO בחיפה.
הכנס יארח את בכירי הגזרה העסקית בחיפה וידון בסוגיות מקצועיות וניהוליות הרלוונטיות לעסקים בצפון, לרבות: איך משאירים עובדים איכותיים בצפון, הזדמנויות צמיחה לשווקים גלובאליים, איך לגייס הון ואשראי, איך לבנות ולתפעל מערך e-Commerce יעיל ורווחי, איך נערכים לכניסת אמאזון לישראל ואיך למשוך את ה"צרכן החדש" לחנות הפיזית, מה ואיך להוציא לאאוטסורסינג ועוד.
יום ג' | 10.9.2019 | 08:15-14:00 | מתחם מלונות לאונרדו, בניין אלמוג, דוד אלעזר 10, חיפה
הכנס מיועד לבעלי עסקים, מנכ"לים וסמנכ"לים בחברות במחזורים 5-150 מיליון ₪ ומעלה, בחיפה והצפון.
להלן קישורים למספר לקוחות נבחרים שלנו:
אולמות בבאר שבע |
פולדרים ממותגים |
הסעות במרכז | המדייק
רוצה להיות ראשון בגוגל כאן ועכשיו?
קידום ממומן בגוגל הוא הדבר בשבילך.
אתה תקבע את המילים והתקציב ואנו נדאג
למקום הראשון בתוצאות גוגל. בהתחייבות
צוות המומחים שלנו רק מחכה להצעיד
את העסק שלך צעד קדימה ולהביא
אותך להיות בדף הראשון בגוגל בביטויים
הרלוונטים. ראשון בגוגל = לקוחות חדשים
בניית אתרים רספונסיבים מותאמים
לכל סוגי המסכים, לטלפון ולגוגל,
כולל דומיין, מערכת ניהול אתרים
ועיצוב מרהיב ואישי לכל אתר