חדשות השבוע בעסקים ביוזמות טכנולוגיות חדשות ובנתוני עסקאות גלובליים.
חברת דאסו סיסטמס וקבוצת ADEN, אחת מחברות ניהול המתקנים הגדולות באסיה, הודיעו על כוונתן לשתף פעולה לצורך הקמת בית חולים ייחודי המיועד לטיפול במחלות זיהומיות-Akila care , בתנאי -turnkey, שניתן לפריסה מהירה ומאפשר תחזוקה פשוטה במדינות שנפגעו קשות מנגיף הקורונה ונזקקות בדחיפות למתקנים רפואיים באיכות גבוהה. יוזמה חדשה זו פותחה לאור ההשקה המוצלחת של בית החולים בוואהן בסין, אשר הוקם תוך מספר ימים בודדים לצורך טיפול נקודתי במחלת הקורונה.
שתי החברות חברו יחד על מנת לייצר תהליכי הנדסה, בנייה ותפעול של בית החולים הייעודי, זאת באמצעות מינוף פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס והפלטפורמה החכמה של קבוצת ADENהמיועדת לשימוש בבתי חולים. הפתרון מסתמך על סביבה שיתופית וירטואלית לצורך תכנון, הדמיה ופיתוח של בתי חולים הניתנים לבנייה ותפעול תוך 100 ימים בלבד ומיועדים לפעילות מתמשכת, תוך תחזוקה ואופטימיזציה לאורך כל מחזור החיים של המוצר. במסגרת שיתוף הפעולה, שתי החברות מתכננות להקים תאגיד של חברות המתמחות בציוד רפואי, הנדסה ובנייה על מנת להציע פתרון זה למדינות הזקוקות לכך ביותר.
"במצב הגלובלי הנוכחי, כאשר יש צורך בהחלטיות ובנקיטת פעולות מהירות על מנת לסייע במאבק נגד ,COVID-19 שילוב בין ארכיטקטורה מודולרית המאפשרת בנייה מהירה לפלטפורמה דיגיטלית, יכול להאיץ הקמה של מתקן רפואי חדשני ולהבטיח את תפעולו תוך זמן נקוב", אומרים פרנסואה עמאן ויואכים פוילו, מייסדי קבוצת Aden. "על ידי שימוש בפלטפורמת ה-3DEXPERIENCE אנו מקווים לפתח פתרון שיאפשר לנו להפחית שינויים הנדסיים ולשמור על לוח זמנים מהיר, כמו גם להבטיח תחזוקה ובטיחות ארוכי טווח במקרה של מגיפות נוספות בעתיד".
חברת מטח (מרכז לטכנולוגיה חינוכית) הפועלת לקידום מערכת החינוך בישראל בשילוב טכנולוגיה, השלימה לאחרונה פרויקט הטמעה של מערכת Dynatrace (דיינטרייס), המספקת פתרונות לניהול וניטור ביצועים וחווית משתמש בסביבת הדיגיטל, אשר מיוצגת בישראל על ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס. הפתרון מסייע למטח לעמוד בעומסים גבוהים שנוצרו במערכת אופק ללמידה מרחוק בעקבות משבר הקורונה, ומאפשר שימוש נרחב ללא תקלות לעשרות אלפי תלמידים במקביל.
במהלך הפרויקט בוצע ניטור אפליקטיבי והורחבה התשתית עליה פועלת מערכת אופק ברמת הקוד ורכיבים שונים באפליקציה, וכן בוצעו בדיקות מקיפות לעמידה בעומסים שונים. המטרה הייתה לספק נקודת מבט אחידה שמאפשרת שקיפות על כל התהליך מקצה לקצה, החל מרמת התשתית ועד פעילות משתמש הקצה. זאת בזמן שהפתרון יודע להצביע בזמן אמת על החולשות של המערכת, לזהות תקלות ואת מקורן ולספק דיווח איזה גורם תלוי או משפיע על כל גורם אחר במערכת.
חיים הרשקו-יבור, מנהל מערכות המידע במטח, אומר: "היכולת של כל ארגון לצמוח ללא שקיפות של התהליכים העסקיים היא בלתי אפשרית. לפני הטמעת פתרון דיינטרייס היינו מוצאים את עצמנו בתהליך תמידי ומתסכל של חיפוש גורם השורש לתקלות, ללא קבלת ניטור מספק מהמערכות הקיימות, שבוודאי לא הצליחו לספק את השקיפות הזו. באמצעות דיינטרייס הצלחנו לאתר וגם לתקן את התקלות, לרווח את העומסים במערכת אופק וליישם תהליכים חדשים על גבי המערכת, על מנת לאפשר לה לעבוד בצורה תקינה יותר. דבר שהפך את דיינטרייס למקור האמת היחיד לניטור פעילות המערכת. בסופו של דבר, ארגונים היום חייבים להיות דיגיטליים ודינמיים ואנחנו חווים את זה באופן משמעותי בשבועות האחרונים, כשכמעט כל פעילות עסקית נאלצה לעבור לפעול במרחב הדיגיטלי".
גיל גבעתי, מנהל טכנולוגי של פתרונות Dynatrace בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, אומר: "מערכת דיינטרייס נחשבת לפלטפורמה המובילה בתחום של ניטור אפליקטיבי ומדידת חוויית משתמש אמיתית בארגונים גדולים וקטנים. הטמעה מהירה כפי שביצענו בפרויקט זה, לא הייתה מתאפשרת בלי יכולות מובנות שקיימות במוצר, שאפשרו לנו להבין באופן אוטומטי מה היא התנהגות תקינה ואילו תהליכים מגבילים את מערכת הלמידה מרחוק. אלו תהליכים שבפרויקטים אחרים בסדר גודל הזה, עם פתרונות אחרים, עשויים גם לקחת חצי שנה ויותר. בפרויקט הזה תוך חודש וחצי העמדנו פתרון שנותן מענה לדרישות מט"ח ומאפשר לעמוד בדרישות הקיצון של השוק בימים אלה".
מאסטרקארד ערכה מחקר צרכנים עולמי בקרב 17,000 משיבים ב- 19 מדינות, ממנו עולים נתונים רבים בנוגע לשינויים בהרגלי הקניה והתשלום. המחקר נערך במהלך הסגר בחודשי פברואר ומרץ.
כתוצאה מכך שמדינות רבות הטילו מגבלות הכרחיות של ריחוק חברתי, נמצא כי כ-80% מהצרכנים החלו לשלם בטכנולוגיות תשלום ללא מגע בביצוע רכישותיהם כשהם מציינים את הבטיחות והניקיון כשני גורמים משמעותיים לשימוש בטכנולוגיה.
המחקר של מאסטרקארד מבהיר כי השינוי בהתנהגות הצרכנים בולט במיוחד בשלב הקופות בעת העמידה בתור, שכן אנשים מעוניינים להפחית מגע למינימום האפשרי ומביעים חשש בנוגע לניקיון ובטיחות נקודת המכירה. תשלום ללא מגע מאפשר להשלים את העסקה בזמן קצר וללא העברת הכרטיס לידי המוכר, בכך מקטין את סיכויי החשיפה לנגיף ומשפר את חווית הקניה.
העבודה מהבית והישיבה הממושכת, גרמה אצל לא מעט (שגם ככה לא ממש הזיזו את עצמם) לירידה בכושר ולפגיעה בבריאות. הפתרון לבעיה מגיע כעת מהחטיבה לציוד מיחשוב בחברת מיטווך, בדמות אופני כושר שהותאמו במיוחד לשימוש ביתי/משרדי. אופני הכושר, בעיצוב ידידותי וארגונומי, כוללים משטח עבודה מתכוונן למחשב הנייד, או לטאבלט, מושב נוח ומערך של פדלים שמאפשרים עבודה על המחשב תוך כדי דיווש.
״תחנת העבודה האקטיבית מאפשרת לעובדים לשמור על הבריאות, ובמיוחד בימים בהם אנו כמעט ולא פעילים מחוץ לבית/משרד ביתי״, אומר אמנון אבי-גיא, מנהל החטיבה לציוד מיחשוב במיטווך. ״מחקרים מראים כי עבודה אקטיבית מגבירה את יכולת ריכוז, תורמת ליכולת קוגניטיבית גבוהה יותר, משפרת את מצב הרוח טוב ותורמת לתפוקה הגבוהה עד כדי 50 אחוז... בהרבה מקומות עבודה כבר הפנימו את העובדה הזו והקימו חדרי כושר צמודים. כעת, וגם בהמשך, כשרבים עובדים ויעבדו מהבית, צריך לאמץ פתרונות שמותאמים לסיטואציה החדשה...״. לדברי אבי-גיא, החטיבה ערוכה לספק מגוון פתרונות ארגונומיים נוספים לסביבת העבודה הממוחשבת, בינהם גם שולחנות עבודה ומתקני הגבהה, חשמליים ומכניים, שמאפשרים לשנות בקלות את גובהם - לטובת עבודה בעמידה – שהוכחה אף היא כבריאה יותר.
להלן קישורים למספר לקוחות נבחרים שלנו:
אולמות בבאר שבע |
פולדרים ממותגים |
הסעות במרכז | המדייק
רוצה להיות ראשון בגוגל כאן ועכשיו?
קידום ממומן בגוגל הוא הדבר בשבילך.
אתה תקבע את המילים והתקציב ואנו נדאג
למקום הראשון בתוצאות גוגל. בהתחייבות
צוות המומחים שלנו רק מחכה להצעיד
את העסק שלך צעד קדימה ולהביא
אותך להיות בדף הראשון בגוגל בביטויים
הרלוונטים. ראשון בגוגל = לקוחות חדשים
בניית אתרים רספונסיבים מותאמים
לכל סוגי המסכים, לטלפון ולגוגל,
כולל דומיין, מערכת ניהול אתרים
ועיצוב מרהיב ואישי לכל אתר